Tema: Re: Lietvamzdziu tvirtinimas prie apsiltintos sienos
Autorius: dz
Data: 2017-09-27 09:55:18
nu tai patankini laikikliu skaiciu ir vel gerai, bet tokie laikikliai
nelabai gerai, nes is sono stipriau uzkliudzius gali siek tiek atsivept
tvirtimo vieta, bet tas pats bus su bet kokiu tvirtimimu, nebent kisi koki
d16 sriegta strypa su vamzdziu ir chemija:), bet po to ziema prie didelio
salcio ziurek toj vietoj is vidaus gali pamatyt koki rasos taska

"ostapas"  wrote in message news:oqfhmm$ef3$1@trimpas.omnitel.net...

Spėčiau kad kalba eina apie tuos laikiklius, kur tvirtinasi ant vienos
smeigės. Lyg dabar tokie "trendina". Šitų ant "sraigės" tvirtint turbūt
nesiryžčiau.

"dz"  wrote in message news:oqfhh0$e9p$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ko gi nesiulyt savo produkto, kuriuo ant lt turbut tik ejotas
turi...realiai tas ejoto vadybininkas, turbut ne karto nei vieno nei kito
produkto nera tvirtines i siena...lietvamdis ir yra lengva detale ir
neturinti beveik jokio "peties", per kokios 6 metrus eina ant 3 laikikliu,
ty ant 6 sraigiu, sraige isisuka per dekora, ir armavima su tinklu, zodziu
niekaip ten nenulupsi netyciom, o jei ipisi su masina i lietvamzdi tai vienu
ir kiti atveju bus blogai

va kokios veliavos tai jau nereiktu ant sraigiu tvirtint, bet ir tas ejoto
Dart nelabai pagelbes

"G.K."  wrote in message news:oqff7n$c8m$1@trimpas.omnitel.net...

E-jot vadybininkas kategoriskai tvirtina jog spiralinis kaistis netinka
lietvamzdziams tvirtinti.
Jis tinka tik lengviem daiktam tokiem kaip pašto dėžutė, namo numeris ...
Lietvamzdziam siulo naudoti E-jot Dart set

"dz"  wrote