Tema: Re: Lietvamzdziu tvirtinimas prie apsiltintos sienos
Autorius: xc
Data: 2017-09-21 09:01:25
Duočiau kokius 90%, kad čia tas pats Ejot'o daiktas. Užsakyti galima per
bet kurią ejot produktais prekiaujančią įmonę (o gal ir tiesiai
parduotų), tik reikia artikuliuotai su part code pasakyti, ko nori -
kiek susidūriau, jei reikalas apima kažką daugiau, nei kasdienines
smeiges, vadybininkus apima lengvas stuporas. Jei vietinis ejot'as
neturi sandėliuose, gali tekti palaukti savaitę ar dvi...