Tema: Re: Lietvamzdziu tvirtinimas prie apsiltintos sienos
Autorius: dz
Data: 2017-09-25 09:39:29
kaip kam atrodo nezinau, bet lietvamzdis ne laikancioji konstrukcija,
greiciau islupsi su visa sraige is putos, bet ir tais manau reiktu pavargt

"G.K."  wrote in message news:oqa4j3$60d$1@trimpas.omnitel.net...

Mano galva tu sraigiu privalumas yra jog nesudaro salcio tiltu, bet man kiek
nerima kelia jog
lietvamzdzio tvirtinimui i ta sraige sukasi max 4,5 mm varztas. Neatrodo
labai tvirtai toks plonas
varztas.

"dz"  wrote