Tema: Re: Lietvamzdziu tvirtinimas prie apsiltintos sienos
Autorius: ostapas
Data: 2017-09-27 09:49:58
Spėčiau kad kalba eina apie tuos laikiklius, kur tvirtinasi ant vienos
smeigės. Lyg dabar tokie "trendina". Šitų ant "sraigės" tvirtint turbūt
nesiryžčiau.

"dz"  wrote in message news:oqfhh0$e9p$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ko gi nesiulyt savo produkto, kuriuo ant lt turbut tik ejotas
turi...realiai tas ejoto vadybininkas, turbut ne karto nei vieno nei kito
produkto nera tvirtines i siena...lietvamdis ir yra lengva detale ir
neturinti beveik jokio "peties", per kokios 6 metrus eina ant 3 laikikliu,
ty ant 6 sraigiu, sraige isisuka per dekora, ir armavima su tinklu, zodziu
niekaip ten nenulupsi netyciom, o jei ipisi su masina i lietvamzdi tai vienu
ir kiti atveju bus blogai

va kokios veliavos tai jau nereiktu ant sraigiu tvirtint, bet ir tas ejoto
Dart nelabai pagelbes

"G.K."  wrote in message news:oqff7n$c8m$1@trimpas.omnitel.net...

E-jot vadybininkas kategoriskai tvirtina jog spiralinis kaistis netinka
lietvamzdziams tvirtinti.
Jis tinka tik lengviem daiktam tokiem kaip pašto dėžutė, namo numeris ...
Lietvamzdziam siulo naudoti E-jot Dart set

"dz"  wrote