Tema: Re: [+/-] Attack DP dujų generaciniai KKK
Autorius: tester
Data: 2017-09-20 09:48:05
Elektroventilis=ventilis su elektrine pavara. Elektroninė termorelė galėtų
būti kokia STC1000 iš ebay arba mechaninis termostatas, bet mechaninis
labiau "plaukioja", bent pas mane. Pas mane ne STC1000, brangesnė 40A už
~12€.

"kaiser"  parašė naujienų news:opqs2q$80n$1@trimpas.omnitel.net...

Jonis tokiam reikalui jau gal būtų pereboras. Pasiskaitinėjau dar katilo
instrukciją, Attack Profi valdiklis gali valdyti arba centrinio šildymo,
arba boilerio siurblį (kurio pas mane dabar nėra). Arba yra dar kažkoks
elektroventilis, kurį sukergus su termorele galima uždaryti srautą.
Pastarojo sprendimo kaina ~€60. Manau, kol kas dar pažaisiu su elektra
ir/arba kranelių sukiojimų, o paskui nusimato perdarymų aprišime tada ir
siurbliuką papildomą įterpsim boileriui.