Tema: Re: [+/-] Attack DP dujų generaciniai KKK
Autorius: Sail
Data: 2017-09-08 15:07:13
Kazko neikirtau. Duju generaciniai su priverstiniu oro padavimu, tai is kur
ten problemos su trauka?

Naudoju generacini su vamzdeliniu silumokaiciu, tai ji reikia valyt ne del
traukos nebuvimo, bet del to, kad apauges dulkem maziau paima silumos. Tas
matosi pagal dumu temperatura.

O valosi labai lengvai, jei katilas eksploatuojamas teisingai.

Jei neteisingai, esu mates su isvis uzakusiu silumokaiciu. Kitas zmogus
pusvelciui ta katila isigijo, graztu pragreze silumokaiciuose susikaupusia
derva ir va jau daug metu sekmingai naudoja.