Tema: Re: [+/-] Attack DP dujų generaciniai KKK
Autorius: kaiser
Data: 2017-09-18 08:58:05
Kaip esi išsisprendęs boilerio valdymą? Gal ne visai aišku ko klausiu.
Tarkime pas mane su senuoju katilu yra taip, kad kūrenant boileris
prišildomas, bet vėliau kai cirkuliacinis baigia ištraukti šilumos
likučius iš akumuliacinės, jie ištraukiami ir iš boilerio. T.y. boileris
yra tarsi maža akumuliacinė talpa. Galima sukioti boilerio kranelius
kaskart pakūrenus katilą, bet man tai ne variantas. Kadangi Attack'as su
Profi yra gudresnis ir valdo siurblius, tai įdomu ar jis gali man padėti
išsisukti šioje situacijoje. Su senuoju Viadrusu pasiūlymas buvo nebent
statyti kažkokį tam skirtą pamaišymo mazgelį ir elektroniniu valdymu.
Jis prisuka srautą kada reikia. Įrangos kaina ~€200.