Tema: Re: [+/-] Attack DP dujų generaciniai KKK
Autorius: Robertas
Data: 2017-09-18 14:54:20
Kazin ar galesiu labai tiksliai atsakyti i sita klausima, bet as
santechnioko klausiau ar taip nebus, kad paskui ir is boilerio issiurbs
vandeni, jis uztikrino, kad viskas bus ok, taip ir yra, is boilerio
siluma nedingsta. O pajungtas boileris kaip suprantu prie mazojo sildymo
rato. Jei ka, galesiu imest fotkes.