Tema: Re: HELP: garantinis servisas LG NEXUS 5X
Autorius: jkf
Data: 2017-08-31 15:18:46
Turiu tokia pat istorija, tik su laiminga pabaiga.

Pirktas LG G4 is rde.lt. Praejus 1.5 metu pyst ir viena diena "bootloop"". Jau anksciau girdejau apie sia masine problema, tai nusprendziau nezaist rusiskos ruletes ir susigrazint pinigus uz telefona. Tiesa, nesikreipiau i servisa, o tiesiai pas pardaveja su pisulka grazint pinigus. Pardavejas bande sakyt, ir netgi ju siulomoj grazinimo formoj parasyti tik 2 punktai ir 4: sutaisyt nekokybiska preke ir pakeist preke nauja - apie pinigu grazinima nei zodzio. Isbraukiau ir parasiau "grazinti pinigus". Pardavejas bande "argumentuoti", kad mol servisas nuspres, ka su tuo tel. daryt, o ne as... Vienzo, taikiai su pardaveju nepavyko sio klausimo isprest, tai parasius skunda vartotoju teisem, ledai greit pajudejo ir grazino pinigus.

P.S. servisas jau buvo suremontaves tel. ir bande klaust ar man tinka toks variantas...