Tema: Re: garantinis servisas LG NEXUS 5X
Autorius: mindau
Data: 2017-08-24 23:11:06
Servisas yra GAMINTOJO arba IMPORTUOTOJO, ne pardavejo atstovas. Ir 
dazniausiai visos tokios nesamones vyksta del GAMINTOJO/IMPORTUOTOJO 
nurodymu servisui, nes jie vadovaujasi ju instrukcijom/susitarimais.
Kol kas, kiek teko susidurt, VTAT i serviso isvadas atsizvelge, ekspertu 
nereikejo ieskot..

Pakuote, kai tokia smulkme atnesi i parduotuve, del transportavimo. Maximos 
maiseliuose su truliku iki serviso ukvedys Valera ju gi nevezioja.. o 
kurjeriai, sort of DPD, palaidu nepriima. Visiem daug papildomo galvos 
skausmo. Ypac kai vezamas remontui ir po to grizta su plauko storio ibrezimu 
ant korpuso kurio neva priduodant remontui nebuvo.
Anksciau dar sutikrindavo ser.numerius ant prietaiso ir pakuotes.




"Linas Petkevičius"  wrote in message 
news:onn5v0$5o6$1@trimpas.omnitel.net...

Mechaniniai pazeidimai turi buti susije su gedimu. O garantinis servisas -
pardavejo atstovas, o ne ekspertas, tad jo nuomone VTAT tik patariamoji.

Ir kas del pakuotes - kokie niuansai?

"mindau"  wrote in message news:onn5m2$5il$1@trimpas.omnitel.net...

tai viskas ok kai atvejis garantinis. a kuo VTAT pagelbes kai jau yra
serviso isvada ir akivaizdus mechaniniai pazeidimai?

del pakuotes, tai biskeli teisus jie, bet tai ne kritinis momentas.



"ManXP"  wrote in message news:onmpph$rit$1@trimpas.omnitel.net...

Linas jau parase, kaip viskas vyksta su teisem. Ir paskutinius kelis metus
jie dirba labai uztikrintai.

Pats paskutini karta susiduriau praejusi menesi: nunesiau sugedusia preke
pardavejui, tas liepe nest i Philips garantini centra, ir aiskino, kad
pinigus grazins tik tada, kai ateisiu su rastu is Filipso. Ir dar pasake,
kad jeigu neturiu issaugojes originalios dezutes, tai net ir rastas
nepades - pinigu negrazins :)) Kadangi i kita miesto gala vaziuot nebuvo
jokio noro, grizes namo parasiau VTAT. Ir islekiau is Lietuvos. Tai per ta
savaite, kol nebuvau, pardavejas skambino 4(!!!) kartus, prasydamas kuo
greiciau atvaziuot ir pasiimt pinigus.


"mindau"  wrote in message news:onmmu1$p7b$1@trimpas.omnitel.net...

o vartotoju teises ka? parasys grazu rasineli.. nu ir ka tu su juo? nu
variantas i teisma.. ir labai abejoju, kad laimesi kazka..




"Dainiushas"  wrote in message news:onmmo7$p3a$1@trimpas.omnitel.net...

manau galima vartotojų teisėms nešt. nes nu čia tau jau nxnx

Kažkada postinau čia, tai LG išvis praspyrė už duobutę plastike, net
trūkę niekas nebuvo....

On 2017.08.24 16:47, RolF2 wrote:
> Bootloopas del topacio shudino procesoriaus kaip ir lg g4, turiu insideriu 
> mttc lg skyriuj, tai bando atsifutbolint lg nuo garantiniu labai stipriai 
> ir labai grieztai nurodyta, kad naikint garantini vos ne nuo menkiausio 
> itrukino korpuse, zodziu nieko gero su lg ... Beje jei jau atmete 
> garantini, tai gali niekur nebenest, nes jau duombazej ivestas, kad 
> negarantinis .
>
> "g1E" <giedrius@NAMAI.lt> Wrote in message:
>> nepratemp?s n? met?, u?linko subj. (bootloop'as). Garantinis dav? 
>> atsakym?,
>> kad "yra ?ymi? ant korpuso, kas rei?kia jog aparatas buvo numestas, tod?l
>> garantija netaikoma, remontas ~?280". Kaip kovot su LG garantiniu 
>> servisu,
>> nes telefonas tikrai ne d?l to sugedo.
>> P.S. pirkta skytech.lt
>>
>>
>
>