Tema: Re: garantinis servisas LG NEXUS 5X
Autorius: mindau
Data: 2017-08-25 11:36:27
tavo atvejai, nors ir aprasyti labai aptakiai, su temos autoriaus atveju
nelabai ka bendro turi.

"ManXP"  wrote in message news:ononb0$ces$1@trimpas.omnitel.net...

Kad cia labiau buvo neteisingos/klaidinancios informacijos paneigimas
konkreciais faktais.

"mindau"  wrote in message news:onomp4$c09$1@trimpas.omnitel.net...

tu trauki savo bloga patirti ir pristatai kaip absoliuta.. tarytum
absoliuciai visi pardavejai lochai ir is viso cia Lietuvoj gyvent neimanoma,
nes visi aplink skriaudzia.
fleimas, pagal geriausias newsu tradicijas, i pievas.. nes "as apie miltus
jus apie tiltus".

"ManXP"  wrote in message news:onokkc$9rs$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO, reiketu labiau pasidomet, jeigu toj srity dirbi, nes kai bus taip, kad
uzsirausi ant tokio, kuris siek tiek gaudosi tam reikale, finale gali tekt
apsimoket dar ir uz visokias ekspertizes.

Nes viena karta EuroVaistine man atsisake priimt preke. Kai pradejau
gincytis, vaistines vedeja skambino "juristu komandai", po keliu minuciu
pokalbio su jais pasake, kad as nusisneku, ir viskas turi vykt taip, kaip
parasyta GAMINTOJO/IMPORTUOTOJO instrukcijose (ka patvirtino EuroVaistines
"juriste"), o ne taip, kaip noriu as. Spek kuo viskas baigesi? Parasiau
meiles laiska, kuriame isdesciau situacija, ir pasakiau, kad antra karta i
vaistine vaziuot nesiruosiu, todel prasiau VTAT ipareigot pardaveja
atvaziuot pasiimt preke pas mane paciam arba sumoket man papildomai uz kura.
Dar ta pacia savaite "viska zinanti" vaistines vedeja skambino ir klause,
kur atvezt $$$ uz preke. Nenorejo net tikrint, ar preke tikrai sugedus ir ar
sugedusi ne del mano kaltes.

"mindau"  wrote in message news:onnbsq$at0$1@trimpas.omnitel.net...

Servisas yra GAMINTOJO arba IMPORTUOTOJO, ne pardavejo atstovas. Ir
dazniausiai visos tokios nesamones vyksta del GAMINTOJO/IMPORTUOTOJO
nurodymu servisui, nes jie vadovaujasi ju instrukcijom/susitarimais.
Kol kas, kiek teko susidurt, VTAT i serviso isvadas atsizvelge, ekspertu
nereikejo ieskot..

Pakuote, kai tokia smulkme atnesi i parduotuve, del transportavimo. Maximos
maiseliuose su truliku iki serviso ukvedys Valera ju gi nevezioja.. o
kurjeriai, sort of DPD, palaidu nepriima. Visiem daug papildomo galvos
skausmo. Ypac kai vezamas remontui ir po to grizta su plauko storio ibrezimu
ant korpuso kurio neva priduodant remontui nebuvo.
Anksciau dar sutikrindavo ser.numerius ant prietaiso ir pakuotes.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Mechaniniai pazeidimai turi buti susije su gedimu. O garantinis servisas -
pardavejo atstovas, o ne ekspertas, tad jo nuomone VTAT tik patariamoji.

Ir kas del pakuotes - kokie niuansai?

"mindau"  wrote in message news:onn5m2$5il$1@trimpas.omnitel.net...

tai viskas ok kai atvejis garantinis. a kuo VTAT pagelbes kai jau yra
serviso isvada ir akivaizdus mechaniniai pazeidimai?

del pakuotes, tai biskeli teisus jie, bet tai ne kritinis momentas.

"ManXP"  wrote in message news:onmpph$rit$1@trimpas.omnitel.net...

Linas jau parase, kaip viskas vyksta su teisem. Ir paskutinius kelis metus
jie dirba labai uztikrintai.

Pats paskutini karta susiduriau praejusi menesi: nunesiau sugedusia preke
pardavejui, tas liepe nest i Philips garantini centra, ir aiskino, kad
pinigus grazins tik tada, kai ateisiu su rastu is Filipso. Ir dar pasake,
kad jeigu neturiu issaugojes originalios dezutes, tai net ir rastas
nepades - pinigu negrazins :)) Kadangi i kita miesto gala vaziuot nebuvo
jokio noro, grizes namo parasiau VTAT. Ir islekiau is Lietuvos. Tai per ta
savaite, kol nebuvau, pardavejas skambino 4(!!!) kartus, prasydamas kuo
greiciau atvaziuot ir pasiimt pinigus.

"mindau"  wrote in message news:onmmu1$p7b$1@trimpas.omnitel.net...

o vartotoju teises ka? parasys grazu rasineli.. nu ir ka tu su juo? nu
variantas i teisma.. ir labai abejoju, kad laimesi kazka..

"Dainiushas"  wrote in message news:onmmo7$p3a$1@trimpas.omnitel.net...

manau galima vartotojų teisėms nešt. nes nu čia tau jau nxnx

Kažkada postinau čia, tai LG išvis praspyrė už duobutę plastike, net
trūkę niekas nebuvo....