Tema: Re: garantinis servisas LG NEXUS 5X
Autorius: Gintas
Data: 2017-08-24 23:04:18
Esant nesutarimams tarp pardavejo ir pirkejo, del gedimo pobudzio -atiduodama ekspertizei. Atiduoda suinteresuota salis, apmoka kaltoji salis.

 
"ManXP" <man@giliai.px> schrieb im Newsbeitrag news:onn78h$6nm$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas su pakuote? Mano ziniom, ja reikia turet vienu vieninteliu atveju - kai 
> sugalvoji preke grazint per 14 dienu nuo pirkimo.
> 
> Tam VTAT ir reikalinga, kad padetu pirkejui, kai egzpertai is garantinio 
> serviso paraso isvada, kad preke "negarantine". Nes VTAT yra giliai px, ar 
> garantinis servisas raso, kad garantija negalioja del ibrezimo ant korpuso, 
> ar del to, kad pirkejas yra negras. Nes kol pardavejas savo jegom neirodys 
> kitaip, tas gedimas bus GARANTINIS.
> 
> Buvo ir man atveju, kai pvz telefonai MTTC egzpertu pripazintas 
> negarantiniais, nes buvau juos nurootines ir irases kita softa. Po mano 
> laiskeliu VTAT ir pasiulymu pateikt irodymus, kaip root'as ir softo 
> pakeitimas sugadino aparatus, pardavejai gincytis toliau net nebandydavo.
> 
> 
> "mindau"  wrote in message news:onn5m2$5il$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> tai viskas ok kai atvejis garantinis. a kuo VTAT pagelbes kai jau yra
> serviso isvada ir akivaizdus mechaniniai pazeidimai?
> 
> del pakuotes, tai biskeli teisus jie, bet tai ne kritinis momentas.
> 
> 
> 
> "ManXP"  wrote in message news:onmpph$rit$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Linas jau parase, kaip viskas vyksta su teisem. Ir paskutinius kelis metus
> jie dirba labai uztikrintai.
> 
> Pats paskutini karta susiduriau praejusi menesi: nunesiau sugedusia preke
> pardavejui, tas liepe nest i Philips garantini centra, ir aiskino, kad
> pinigus grazins tik tada, kai ateisiu su rastu is Filipso. Ir dar pasake,
> kad jeigu neturiu issaugojes originalios dezutes, tai net ir rastas
> nepades - pinigu negrazins :)) Kadangi i kita miesto gala vaziuot nebuvo
> jokio noro, grizes namo parasiau VTAT. Ir islekiau is Lietuvos. Tai per ta
> savaite, kol nebuvau, pardavejas skambino 4(!!!) kartus, prasydamas kuo
> greiciau atvaziuot ir pasiimt pinigus.
> 
> 
> "mindau"  wrote in message news:onmmu1$p7b$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> o vartotoju teises ka? parasys grazu rasineli.. nu ir ka tu su juo? nu
> variantas i teisma.. ir labai abejoju, kad laimesi kazka..
> 
> 
> 
> 
> "Dainiushas"  wrote in message news:onmmo7$p3a$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> manau galima vartotojų teisėms nešt. nes nu čia tau jau nxnx
> 
> Kažkada postinau čia, tai LG išvis praspyrė už duobutę plastike, net
> trūkę niekas nebuvo....
> 
> On 2017.08.24 16:47, RolF2 wrote:
>> Bootloopas del topacio shudino procesoriaus kaip ir lg g4, turiu insideriu 
>> mttc lg skyriuj, tai bando atsifutbolint lg nuo garantiniu labai stipriai 
>> ir labai grieztai nurodyta, kad naikint garantini vos ne nuo menkiausio 
>> itrukino korpuse, zodziu nieko gero su lg ... Beje jei jau atmete 
>> garantini, tai gali niekur nebenest, nes jau duombazej ivestas, kad 
>> negarantinis .
>>
>> "g1E" <giedrius@NAMAI.lt> Wrote in message:
>>> nepratemp?s n? met?, u?linko subj. (bootloop'as). Garantinis dav? 
>>> atsakym?,
>>> kad "yra ?ymi? ant korpuso, kas rei?kia jog aparatas buvo numestas, tod?l
>>> garantija netaikoma, remontas ~?280". Kaip kovot su LG garantiniu 
>>> servisu,
>>> nes telefonas tikrai ne d?l to sugedo.
>>> P.S. pirkta skytech.lt
>>>
>>>
>>
>> 
>