Tema: Re: Terasos laiptu pamatas
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-07-27 08:33:15
2017-07-26 15:01, bzik rašė:
> molio duobėje vandens įgėrimas vyksta, tik lėčiau. Žvyras paprastas,
> karjerinis.
> Neturiu tikslo stebėt pokyčius. Esu tikrinęs gulsčiuku, kai iš akies
> matėsi pakrypimas. Jei jo nematau vasarą, tai arba viskas gerai arba
> kelių mm pasikraipymų nesimato. Man terasa atlieka f-ją. Jei dėl
> kiekvieno lentos plyšimo, alyvos netolygaus nusitrynimo psichuot, tai
> geriau sėdėt bute. Ten padarei idealias sienas ir ramu.
> Nelabai suprantu kodėl turi kampai (realiai atramų keliolika)
> išsivaikščiot. Gruntas iš tos vietos niekur nenukeliauja. Konstrukcijos
> [...]

Žvyras būna skirtingų rūšių ir frakcijų, drenažui naudojamos pupelės.
Kelinis žvyras, kurį galima sutankinti yra gelsvesnis su nedideliu molio
kiekiu. Plautas karjerinis žvyras yra pilkos spalvos, jis nesitankina,
todėl palijus jis tampa kaip koše, toks žvyras priklausomai nuo
frakcijos tinka betonui gaminti.  Jei pas tave pašalas neiškilnoja
terasos, tai labai puiku, bet tai nereiškia, kad kitam pašnekovui taip
pat gali pasisekti.