Tema: Re: Terasos laiptu pamatas
Autorius: bzik
Data: 2017-07-26 15:01:13
molio duobėje vandens įgėrimas vyksta, tik lėčiau. Žvyras paprastas,
karjerinis.
Neturiu tikslo stebėt pokyčius. Esu tikrinęs gulsčiuku, kai iš akies matėsi
pakrypimas. Jei jo nematau vasarą, tai arba viskas gerai arba kelių mm
pasikraipymų nesimato. Man terasa atlieka f-ją. Jei dėl kiekvieno lentos
plyšimo, alyvos netolygaus nusitrynimo psichuot, tai geriau sėdėt bute. Ten
padarei idealias sienas ir ramu.
Nelabai suprantu kodėl turi kampai (realiai atramų keliolika) išsivaikščiot.
Gruntas iš tos vietos niekur nenukeliauja. Konstrukcijos spaudimo poveikis į
paviršių minimalus.

"Terpentinas"  wrote in message news:ol9t86$4on$1@trimpas.omnitel.net...

2017-07-25 10:52, bzik rašė:
> molis, riebus. Terasos judėjimų nefiksavau. Laiptų daly pavasariop
> atsiranda vieno kampo pakilimas (1-1,5cm per 2m ilgį). Gruntui atšilus
> viskas grįžta į vietas.
> Tiesa, paviršinis pamatas mano atveju reiškė molio pakeitimą žvyru.
> Grubiai 60*60*60cm duobėje molis išmestas, užpilta žvyru, sutrombuota.
> Mintis paimta iš rusų forumų. Pas juos įšalas gilesnis ir polių po >2m
> darymas pinigai į žemę. Todėl mažiau bijantys eksperimentuot
> paprasčiausiai pakeičia probleminį gruntą
>
> "Terpentinas"  wrote in message news:ol6on0$49b$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
Na molį pakeičiant žvyru, nelabai ką pakeiti, gaunas molio duobė
pripildyta žvyru, jei žvyras dar ir plautas, tai po gero lietaus viduje
gaunasi malonus liūnas. Reikia drenažo. O esi tikras, kad gruntas išėjus
pašalui grįžta atgal? Tikrinai su nivelyru, ar iš akies. Nes vieną
pavasrį visi 4 kampai grįs į skirtingus aukščius :)