Tema: Re: Terasos laiptu pamatas
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-07-26 14:08:54
2017-07-25 10:52, bzik rašė:
> molis, riebus. Terasos judėjimų nefiksavau. Laiptų daly pavasariop
> atsiranda vieno kampo pakilimas (1-1,5cm per 2m ilgį). Gruntui atšilus
> viskas grįžta į vietas.
> Tiesa, paviršinis pamatas mano atveju reiškė molio pakeitimą žvyru.
> Grubiai 60*60*60cm duobėje molis išmestas, užpilta žvyru, sutrombuota.
> Mintis paimta iš rusų forumų. Pas juos įšalas gilesnis ir polių po >2m
> darymas pinigai į žemę. Todėl mažiau bijantys eksperimentuot
> paprasčiausiai pakeičia probleminį gruntą
>
> "Terpentinas"  wrote in message news:ol6on0$49b$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
Na molį pakeičiant žvyru, nelabai ką pakeiti, gaunas molio duobė
pripildyta žvyru, jei žvyras dar ir plautas, tai po gero lietaus viduje
gaunasi malonus liūnas. Reikia drenažo. O esi tikras, kad gruntas išėjus
pašalui grįžta atgal? Tikrinai su nivelyru, ar iš akies. Nes vieną
pavasrį visi 4 kampai grįs į skirtingus aukščius :)