Tema: Re: Terasos laiptu pamatas
Autorius: FwsA
Data: 2017-07-25 19:24:58
Vejos borta galvojau panaudosiu taip pat kaip betonines plyteles. T.y.
plokstuma guldysiu ant zemes. Jis gana ilgas - 1 metras, tai bus  viena
ilga atrama. Per ilgaja krastine -padesiu 7 bortelius, per trumpaja 5
vnt+ 1vnt at kampo istrizai. Ant bortelio desiu medzio brusa (lage),
prie kurios suksiu apatine pakopa. Tada desiu biski trumpesne lage
(pakopos aukscio), vel suksiu pakopos lentas, ir taip pakilsiu i terasos
auksti. Lages kaime jau susipjoviau reikiamo pakopos aukscio minus
lentos storis. Taip pakilus i terasos auksti, virsutines lages
pritvirtinsiu prie terasos murlotu. Tik dar nelabai isivaizduoju kaip
pasiseks vejos bortus suguldyti viename aukstyje...