Tema: Re: dėl 330kV tiesimo per mum priklausančia zeme kompensacijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-09 11:08:28
Tai va, cia dar vienas variantas Tomui. Irodineti, kad sklypas su tokiais
gargarais jam nebetinkamas ir reikalauti kompensacijos uz visa pagal rinkos
kainas.  Kadangi bendrove kaip isivaizduoju siai dienai galimybes paimti
visuomenes poreikiams neturi, toks sprendimas tiks. Jei visdelto jie pramush
ta varianta su paemimu, atlyginama bus pagal vertintoju ataskaita. Jei
savininka toks variantas tenkina, tada tai kaip ir sprendimas.