Tema: Re: dėl 330kV tiesimo per mum priklausančia zeme kompensacijos
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-08 11:37:34
Ko cia smulkintis? Lai milijarda duoda! :))))))))))
O siaip-as tai taip manyciau: jeigu atima (praktiskai) puse skypo, o likes -nebetenka vertes- tai nepriklausomi ekspertai lai nustato skypo verte siai dienai, tokia kaina ir reikia teisme reikalauti. Tarsi-lai perka is taves klypa ir daro su juo ka nori. Nuvertejusius likucius gales pardavineti patys.

Neteisingas ir kitas krastutinumas- kai del vieno asmeniniu interesu (uzsiprase kosmine kaina) neimanoma vykdyti projekto, kurio nauda neabejoja daugelis. Reiktu rasti priimtina viduri.