Tema: Re: dėl 330kV tiesimo per mum priklausančia zeme kompensacijos
Autorius: MS
Data: 2009-06-09 09:23:16
isivaisduoji kas butu jeigu linija vingiuotu pagal kiekvieno zemes savininko pageidavimus :)  Berods tiltui su Lenkija reikes ispirkti kelis tukstancius sklypu.

Kompensacijos gali prasyti ir natura, tegul duoda kita sklypa. Siaip man atrodo 10000 uz ha labai nebloga kaina. Supirkejai uz tokius nedidelius sklypelius pas mus siulo ~1000 :)