Tema: Re: dėl 330kV tiesimo per mum priklausančia zeme kompensacijos
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-09 11:03:34
va, va ir man  tas UAB  kliuna. Taigi dabar buna situaciju, kai aplamai zmogelis nusiperka pastote ir aplinkiniams pardavineja elektra. Na, va-kas butu, jeigu tas zmogelis iki sekancio kliento sugalvoja nusitiesti linija per pacio skypa? Pasiulydamas JO NUOMONE, paciam uz tai teisinga kaina, kuri toli grazu, NESUTAMPA su tamstos nuomone. Kur ta riba tarp visuomeninio intereso ir kazkokios bendroves siekiamo pelno, ispleciant savo klientu rata? Jeigu tavo ganykloje UAB nori surengti 200 zmoniu Joniniu svente-ar tai jau visuomeninis interesas?