Tema: Re: Statybinis brokas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-29 19:25:25
Kartais broko vertė būna žymiai mažesnė nei moralinis pasitenkinimas ką
nors išpisus.. o dar kai pisant juodi pinigai ir nelegalus darbas
pasitaiko pakeliui, belieka valgyti popkornus.. Deja dar nebuvo progos
taip pažaist..
Valstybę tik išpisinėt per teismus neįdomu, nes ten visi etatiniai
teisininkai ir niekam, be buhalterės darbo, galvos neskauda kai teismas
pasako sumokėt pinigų :)

Teko susidurt su paprastesnė situacija - statybininkai įrankių paliko,
sakyta buvo - kai atvažiuos pataisyt iki galo ir pasiimt galės, tik dėl
įrankių į objektą tikrai nieks nevažiuos (tuo metu ten tuščia buvo).. Nu
tai ir džiaugiasi užsakovas makitos rinkiniu su visokiais galais ir
keliom baterijom, laukia kol ištaisys broką (20min darbas patiems
gavosi) jau 7 metai :) Dar kelis kart "pakeliui" važiavo prarabas, bet
laiko turėjo tik pasiimt...