Tema: Re: Statybinis brokas
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-06-28 10:30:09
nu taip, tai cia jau jie nuslepia mokescius. bet as uzsakineju tai pilna
kaina is atspausdinto meniu.
uzpisa kai uzsuki I kokia padangu montazke, persimontuoji sumoki ir sakai,
israsykit man saksiata, sako tada plius pvm, nu tai ble :D
iskart sakyk kaina su pvm ir mokek mokecius, nes ta kaina be pvm tokia kaip
pas kita su pvm.

"js"  wrote in message news:oivlc5$qfu$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tik pasako tai suprask kad mokesciai nebus mokami.