Tema: Re: Statybinis brokas
Autorius: Nioka
Data: 2017-06-27 23:25:16
Pasakyčiau tai šiek tiek kitais žodžiais: Priimk tai ne kaip "statybinį
broką", o kaip leistiną statybose paklaidą. Nieko ten tokio baisaus ir nėra.
Nusipjaus tas 1-2 cm nuo polistirolo ir neturės jokios įtakos nei namo
šiluminei varžai, nei dizainui ar grožiui. Statyk, šiltink, ir nepraėjus nei
pusmečiui jau būsi užmiršęs šitą 1-2 cm netikslumą.