Tema: Re:Statybinis brokas
Autorius: Unknown
Data: 2017-06-28 02:52:21
Jei kalba eina apie "masiu pasmerkima", tai kodel nera nei
 vardu/pavadinimu, nei telefonu?
Ka tos newsgroup'o "mases" dabar turetu pasmerkt?

O siaip, kadangi be popieriu ir teisiskai niekaip, tai susirask ta
 praraba ir duok i snuki ar padangas pradurk ar auto sudegink ar
 issiaiskink kas jo boba ir patykojes prigasdink, o gal net
 isprievartauk, jei pasirodys panasi i Kildisiene.

P.s. irgi staciau nama ir broko buvo, todel "masiu pasmerkimai" ar
 apeliavimas i stroibato sazine skamba juokingai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/