Tema: Re: pievos ir darzo atskyrimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-05-31 09:40:04
kol neturėjau savo pasėtos kultūrinės pievos su dobiliukais (būtent
taip, nepavadinčiaus šito ploto veja), man irgi atrodė, kad pienės yra
zajabys, gi taip gražiai žydi, pūkeliai gražiai skrenda papūtus :) Bet
deja, jos (ir ne tik jos) kultūrinėje pievoje nustelbia kitus augalus,
štai čia ir yra jų blogis. Laukinėje pievoje pienėms neleidžia
išsikeroti kiti greta augantys ir nepjaunami augalai, o dažnai
pjaunamoje pievelėje gaunasi šudinai, nes pienės auga greičiau, nei
miglės ir kiti vejos augaliukai. Ir maža to tas augalas prisitaiko prie
pjovimo ir lapus skleidžia palei pat žemę, kur vejapjovė nebeužkabina.
Nieko nedarant po kurio laiko bijau, kad liktų praktiškai tik kiaulpienės.