Tema: Re: pievos ir darzo atskyrimas
Autorius: spakainas
Data: 2017-05-22 14:37:07
O koks tikslas to atskyrimo? Jei grynai vizualinis - bent jau man tai
tos visokios juostos kapines primena. Asmeniškai kažką galvočiau arba iš
akmenų arba kokių betoninių trinkelių/vejos bordiūrų, ar kad ir ažūrinių
vejos trinkelių ir t.t. Pagaliau juostą skaldos papilt, nuogrindą
padaryt jei ten nesinori kad vanduo koks bėgtų.
Apskritai 30m tai nejaugi ten taip brangu? Va kad ir elementariais vejos
bortais atskirt - 70€:
https://www.b-a.eu/p797/Vejos-bortas-JB-100-8-20-F200