Tema: Re: pievos ir darzo atskyrimas
Autorius: marukas
Data: 2017-05-24 09:13:45
Pas mane ta pati situacija, apleistas kaimyno sodas su dafiga pienių ir
garšvų. Nuo seno riba atitverta įkastom šaligatvių plytelėm, tai veržiasi
garšvos per bortą, praeinu su žoliapjove ties riba ant pirmo numerio kai
šienauju bei karts nuo karto apraunu pienes (ne su peiliu, bet su tuo kur
specialus piktžolėm rauti), aišku atauga jos vis, bet pieva pusė velnio
išlaikyti pavyksta. Purkšti dar kaip ir nebandžiau, o ir kažin ar yra
prasmė, kai kaimynystėje tokios piktžolių veisyklos:
https://www.dropbox.com/s/q51is53ovarjhfg/Kaimynas.jpg?dl=0

Beje, kurmis iš mano sklypo žiemą kažkaip perėjo pas kaimyną, po tom
plytelėm, po to pro jas grįžti nesugebėjo (daug kurmiarausių ties riba iš
kaimyno pusės). Beje, pastačiau spąstus, kuriuos čia man rekomendavot, ties
ta vieta kur pas kaimyną nuėjo, bet neįkliuvo.

"skaitytojas"  wrote in message news:og23uq$qmk$1@trimpas.omnitel.net...

galiu pasakyti, kad nevarg, nesustabdysi. Pienes ir kitkas plinta ne tik
saknim, bet ir seklom. Pas mane vejom kiaulpieniu pridyge dafiga, aisku
daugiau ju yra greta sklypu ribu su laukine pieva, bet yra ir sklypo
viduryje. Ispursciau selektyvaus veikimo herbicidu, nezinau ar pades
didelem kiaulpienem, bet uzpiso jau kariaut. O kariavimas toks, kad
paimi ir ispjauni ta kiaulpieniu kruma su peiliu zemeje, bet padeda
nelabai, atauga :(