Tema: Re: pievos ir darzo atskyrimas
Autorius: bzik
Data: 2017-05-23 13:30:02
jei 20 pakanka, tai dar 10 lieka virš žemės
http://www.betonomozaika.lt/vejos-bordiuras-jb-5-30
Senais laikais sode tėvas visur betonavo bortelius, įleisdamas kokius 20cm į
žemę.
Normaliai veją nuo žemių atskiria ir 30cm šaligatvio plytelės. Nuo kurmių
nepadės, bet žolė neina.

"tranzoo"  wrote in message news:og0iav$bn6$1@trimpas.omnitel.net...

vat imsiu ir paklausysiu Kurmio, kaip kovot su kurmiais ;)

jei rimtai - 20 cm mano atveju uztenka. giliau - molis.