Tema: Re: batutas vaikams
Autorius: solara
Data: 2017-05-17 17:06:40
primečiau: per praeitą savaitgalį mūsų batutu naudojosi 13 vaikų :) (ne visi
vienu metu).

jei lyginu savo batutą su draugų ar giminaičių  pigiais (senukų/jysk),
įsigytais panašiu metu - na labai didžiulis skirtumas prekinėje išvaizdoje
po tų poros metų...
kaip sakiau, mūsų dar jokių defektų, net ir tinklas sveikutėlis (ok ok, ant
kopėtėlių mačiau jau yra parūdijimo žymių :))

Dar man labai patinka kaip išspręstas įlipimo angos reikalas - nėra jokių
užtrauktukų, šiek tiek prakeistas tinklas ir su pritvirtinta gumą. Patrauki
ir pasidaro tarpas, pro kurį pralendi, bet šokinėjant neina iškristi. Kokie
2-3m pypliai dar per žiopli kad užtrauktuku naudotis, tai čia saugiai
sugalvota ir išspręsta

"MaRiUs"  wrote in message news:ofhki1$1k3$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mus batuta puse gatveles vaiku bando nuzudyt.. nesiseka. O tinklas
pagrinde nuo UV sudūla, nes visa vasara ant saules gyvena... tai pora
metu max laiko....

--
MaRiUs

Kaunas