Tema: Re: batutas vaikams
Autorius: Aras
Data: 2017-05-16 23:05:05
Pasakysiu paprastai - 180 kg, jeigu tik užlipi labai iš lėto ir guli vidury batuto kartą į savaitę už tokią kainą. Stebuklų nebūna. Tai toks pats batutas, kaip seniuose, jyske ir visur kitur, tik prirašyta fufelių.

Nusipirkau 3 metrų už panašią kainą (160 berods). Baigiantis sezonui išlūžo kojos/lanko mazgai - gavau nemokamai komplektą naujų - dabaigė ir tuos iki žiemos. Pavasariop surinkau visus apygerius, autoservise už 50 europinių suvirino su pastandinimais. Kitam sezonui neįpusėjus pabiro spyruoklės - išsitampė apie 30 iš ~64. Ok, nupirkau naujas, šiemet sustatėm, sutvirtinom viską naujais varžtais. Ir ką galvojat? Parėjo vienas lankas - sulinko. Gerai, kad atsarginių dar yra, tai gal atlaikys dar sezoną. Jau bijau ir pagalvoti, kas bus, jei pystels šokinėjimo medžiaga... Aš jau nekalbu apie apsauginio tinklo užtrauktuką, spyruoklių apsaugą ir kitokį nereikšmingą fufelį.
Šokinėja po vieną: 50 kg ir 25 kg. Retkarčiais aš vidury ir atsargiai (83 kg). Nx, nx, kad daugiau taupyčiau ant šito dalyko.