Tema: Re: batutas vaikams
Autorius: kaiser
Data: 2017-05-16 12:04:59
Aš tai atvirkščiai paklausčiau. Kam pirkti nematant daikto, kai Senių
parduotuvėj daiktą gali realų išpakuotą matyt, o kaina ta pati? Kadangi
remontavomės pernai, tai Seniuose dažnai lankydavomės. Buvo aGcija
batutams, prigriebėm ir jį.

Tame ale austriškam tai toks ir brandas... Nuo jų tai jau tikrai niekas
nekopijavo. Lygiai taip pat atsisiuntė konteinerį iš Kinijos, kaip ir
tie patys Seniai. Tik dar etiketę sandėly nepatingėjo priklijuoti. Ir su
Austrija greičiausiai jį sieja tik šalies pavadinimas etiketėj, nes
nenustebčiau jei veksmas vyko pvz Lenkijoj :)

O tą lenkišką kaip galima pagal reenderį vertint?..