Tema: Re: batutas vaikams
Autorius: MaRiUs
Data: 2017-05-17 16:49:37
pas mane uzinkaruota po pirmo pasiskraidymo srieginiais M12 metriniais
strypais ikaltais i zeme ir kilpom ant ju prisuktom. nuo ju eina
troselis prie kojos batuto. Ir taip prie visu triju. Beigi dar prie
tvoros stulpo prisukta troseliu.

Su kilpom inkaruot patogu, nes ziema kai nenaudojama strypai nusukus
kilpas sukalami i zeme kad netrukdytu, o vienas is vis i trinkeliu tarpa
ikaltas pas mane..... ta irgi sukalu kai batuta isrenku, o pavasari pats
islenda nuo isalu etc.... :)

--
MaRiUs

Kaunas