Tema: Re: skalbykle
Autorius: [mikro]
Data: 2017-05-02 23:01:43

"mindau"  wrote in message news:oeah8m$3ov$1@trimpas.omnitel.net...

skalbimas, tai ne vien vandens pateliuskavimas.. skalbimo rezultatas, tai ne
vien svaru/nesvaru.
ir nereikia but labai jau smulkmenisku, kad pastebet pvz proceso garsuma ar
vibravima.. ar audiniu susisukima isimant juos po skalbimo.. jau nekalbant
apie poveiki audinio ilgaamziskumui (ypac juntama su jautriais audiniais).

jooo, idomiai tu cia uzlankstiai. na bandau atsakyti daugmaz I kiekviena
teigini:
proceso garsumas is dabartiniu inverteriniu skalbenkiu? jei ir kas girdisi,
tai tik vandens snarejimas kazkiek. be to, nu siaip ne salia hi-fi sistemos
stovi ta skalbenke, uzdarai vonios duris ir 0 db...
kas del vibravimo, nu gal nepradekim nesamoniu kalbeti. pas uosvius miele
stovi kokiu 2004 - 2005. mano bosch tikrai maziau vibruoja, as nekalbu apie
siais metais pirkta combo samsa 9kg kazkuris ten modelis, beroc
WD90K6400OW/LE. sito pas draugus vapse nesigirdi praktiskai net greziant,
tik tiek kad is jos dziovinimo fukncija tai velniop, na bet cia daugelio
combo beda, su kuo pakalbejus...
del audinio ilgaamziskumo as nekomentuosiu, bo cia reiketu paimti vienoda
ruba ir skalbti tam tikra ciklu skaiciu ir tuomet atlikineti vos ne
laboratorinius tyrimus, kad nustatyti, su kuria skalbenke labiau susidevejo,
taip kad pro sona...

sekant tamstos logika tai ir sviezios zuvies ar mesos pirkti neverta, jau
nekalbant apie darzoves, nes lygiai taip paciai sotus vien cheesburgeriais
po eura gali but, o rezultate vis tiek visi numirsim, nepriklausomai nuo to
ka valgem, tai kam moketi daugiau.

nu jo, palyginimas mazdaug adekvatus b su pirstu... 2x pro sona:)

linkiu kad kada nors ilgesni laika tektu isbandyt ir kokybiskesnes
skalbykles, o ne vien sudinus (taip pats sakete) boschus ar electrolux'us
(nes tikrai taip, lowenduose ten skirtumu tikrai nebus).

tai bosch siaip jau ne lowendas beroc, I mid pretenduojantis, bet tarp
pigaus samsungo as jokio skirtumo nematau. skirtuma siaip galiu matyti
samsungo naudai tylume ir vibravime , ka samsungas atlieka geriau:) ir tik
nereikia pasakoti, kad miele pzdc, padarys stebukla, nesigirdes, nevibruos
ir t.t.. dar nemaciau skalbenkes kuri imetus viena vilnoni megstini
nevibruotu:))))

"[mikro]"  wrote in message news:oead5g$vku$1@trimpas.omnitel.net...

nu papasakok, kuom miele geriau isskalbia naudojant tas pacias skalbimo
priemones? blet, turejau seniau visokio sudo iki bosch nuomojamuose butuose,
pradedant visokiais electroluxais kokiu 1985 su mechaniniu kontaktoriumi,
baigiant visokiom siaurom ardo. skalbia jos tikrai vienodai viskas priklauso
nuo parinktos programos ir skalbimo priemones, nu ne kosminis laivas tos
skalbenkes galu gale:)))
o del inovaciju, nu kad ir kokio samsungo echo buble ar kazkaip ten
vadinasi. ko ne inovacija?
ok, mieles visokios turi dozerius. bbd as ant ju kai skalbiu su kapsulem:)))
nzn ant kiek reikia buti smulkmenisku, kad pajausti skirtuma kaip skalbe
koks ale samsungas/aeg ir pan ir tipo miele:))

"mindau"  wrote in message news:oeacci$utv$1@trimpas.omnitel.net...

nu inovaciju laikmecio lowende tai tiketis daugiau nei naivu.. (kaip pvz
gali pateikt bent viena dabartini lowendini samsunga su sio laikmecio
inovacija, ok, yra adWash'as, bet kad jo naudingumas realybej labai retai
naudojamas ir paties skalbimo visiskai neitakoja). galite tiketi, galite
ne.. bet taip, miele skalbia geriau. aisku visiskai nereikliam zmogui
skalbianciam tik dvi savo maikutes ir specura tas nebus aktualu ir juo
labiau suprantama.

"[mikro]"  wrote in message news:oeab3r$tq0$1@trimpas.omnitel.net...

prie ko cia kainavimas? tipo koks samsungas skalbs blogiau uz bosch ar miele
uz 3x sumos?
ir tu dar tiki, kad miele ar bosch laikys 20 metu siais laikais
pagaminta??:) optimizmas tada vienok:)
kad jei ir laikytu netycia, tai nx man tas triperis 20m senumo su
priestvaninem technologijom, geriau as kas 7metus elementariai nusipirksiu
tam laikmeciui aktualu daikkta su to laikmecio ir inovacijom.

"Dainiushas"  wrote in message news:oea4uc$n61$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei vienintelis kriterijus kiek prietaisas kainuoja centų per dieną,
tada žinoma be abejo.