Tema: Re: skalbykle
Autorius: mindau
Data: 2017-05-02 19:33:22
nu inovaciju laikmecio lowende tai tiketis daugiau nei naivu.. (kaip pvz
gali pateikt bent viena dabartini lowendini samsunga su sio laikmecio
inovacija, ok, yra adWash'as, bet kad jo naudingumas realybej labai retai
naudojamas ir paties skalbimo visiskai neitakoja). galite tiketi, galite
ne.. bet taip, miele skalbia geriau. aisku visiskai nereikliam zmogui
skalbianciam tik dvi savo maikutes ir specura tas nebus aktualu ir juo
labiau suprantama.

"[mikro]"  wrote in message news:oeab3r$tq0$1@trimpas.omnitel.net...

prie ko cia kainavimas? tipo koks samsungas skalbs blogiau uz bosch ar miele
uz 3x sumos?
ir tu dar tiki, kad miele ar bosch laikys 20 metu siais laikais
pagaminta??:) optimizmas tada vienok:)
kad jei ir laikytu netycia, tai nx man tas triperis 20m senumo su
priestvaninem technologijom, geriau as kas 7metus elementariai nusipirksiu
tam laikmeciui aktualu daikkta su to laikmecio ir inovacijom.

"Dainiushas"  wrote in message news:oea4uc$n61$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei vienintelis kriterijus kiek prietaisas kainuoja centų per dieną,
tada žinoma be abejo.