Tema: Re: skalbykle
Autorius: [mikro]
Data: 2017-05-02 14:01:19
tai pas mano tevus stovi ardo 2002 pirkta, skalbiama kas 2 - 3 diena, nu ir
nieko, veikia. sugedusi buvo nesenei - nutruko dirzas, susidevejo mirtinai
jis ten. uzdejo kita ir toliau valina:) tai ka daba daryt? visur yra sekmes
ir nelabai istoriju, bet su meistrais papliurpiant, tai visi kaip susitare
nx pirkt visokias mieles chujeles, jokios prasmes apsoliuciai. imi pigu
suda, extendini garantija ir jei jau suges po garantinio nusipirksi to meto
naujausia daikta, vietoj to, kad su ta miele )duok dieve kad ji tik veiktu
bent 10 m su dabartinem gamybom) gyvensi kol nusibos tipo...

"bzik"  wrote in message news:oe9gao$u2p$1@trimpas.omnitel.net...

2007 pirktas aeg dirba 3-4 skalbimus per savaitę. Netaisyta. Jokių
priekaištų.

"Kurmis"  wrote in message news:oe7q5h$dm0$1@trimpas.omnitel.net...

as irgi galvoju, kada aeg nuo 2009 suges. skalbiam gan daznai.
Kurmis

"Seniunas" <gerai.gerai.73@gmail.com> wrote in message
Mano boschas 2011 pirkimo dar nei karto nesugedo...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/