Tema: Re: skalbykle
Autorius: Salas
Data: 2017-05-02 08:39:00
Pas mane 2001 Bosh'as.
Pasikeiciau guolius, amortikus ir vandens pompa. Realiai butu uzteke
pasikeisti tik amortikus ir pompa. Sukasi toliau kuo puikiausiai. Jei
nenupush elektronika, tai manau kad dar kokius 10 metu suksis be parkiu :)
O dabartines papigiaiskos tai ziauru. Net kryzmes kaikuriu padarytos ne
is metalo, o is kaskokios presuotos medienos :)  Be to turbut pas
dauguma bugnai neardomi, t.y. guoliai keiciasi su visu bugnu, o realiai
gaunasi, kad parejus guoliams keiti visa skalbianke, nes kitaip neapsimoka.