Tema: Re: Tvora
Autorius: Kurtas
Data: 2016-05-09 08:44:22
Na tvoros aukštos man norisi dėl šių priežasčių: sklypas yra kampinis. Viena
kraštinė ribojasi su keliu, kuriuo visi važiuoja ir eina. Antra kraštinė
ribojasi su pieva, kuri kažkada bus irgi sklypai. Trečia - su kvartalo
gatvele. Čia jau galėčiau kažkaip kitaip, bet gal bus be ryšio, jei du šonai
vienoki, vienas kitoks, o kaimyno iš vis medinė...

"Darius-B"  parašė naujienų news:ngkocf$vbb$1@trimpas.omnitel.net...

As irgi nesuprantu kodel reikia daryti taip kaip daro kazkas? Kodel negalima
daryti taip kaip nori?
Kai kas namus stato "kolektyviniuose soduose" tai ten tarybiniais laikais ne
tai kad tvoru nebudavo, bet ju ir neleisdavo statyti:)

"Ablasiejus"  wrote in message news:ngkm1n$uph$1@trimpas.omnitel.net...

o kodel reikia kaip vokietijoje, 0.6-1,0, gal gerai kaip JAV - be tvoru?