Tema: Re: Tvora
Autorius: Kurtas
Data: 2016-05-04 11:11:18
Na manau dėl nešvarumų, tai kas pora metų paprasčiau bus su aukšto slėgio
plovykla, ar net paprasta šlanga pereiti ir nuplauti, nei kas pora metų
bandyti medinę perdažyti.

"Nioka"  parašė naujienų news:ngc2k1$f24$1@trimpas.omnitel.net...

Horizontalios gyvai irgi nelabai kaip. Primena aptvarus naminiams gyvuliams.
Ir dulkes, nesvarumai tokiuose skardiniuose horizontaliuose profiliuose
kaupsis.