Tema: Re: Tvora
Autorius: Darius-B
Data: 2016-05-04 19:19:08
tai gal ant dazymo pataupe. O siaip jeigu norisi grazios 'kiauros' tvoros
tai tik 'kaltine' o ne kazkoks modernus menas is staciakampiu vamzdziu. Man
tokio aukscio vamzdziu dar eksplotacija pavojingai  atrodo, bent jau min
1.8m gal turetu buti.

"Laimis"  wrote in message news:ngct87$1gp$1@trimpas.omnitel.net...

O as maciau prie keletos kazkiek seniau statytu irgi prabangiu namu tokias
tvoras  aprudijusiais galais.