Tema: Re: Tvora
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-05-04 12:18:21
Man asmeniskai horizontali dar baisiau atrodo. Ir dulkes teks plauti
dazniau nei karta per metus ir vaikai tikrai sulankstys laipiodami.
Vertikali situ bedu maziau turi.

Siaip Kaune prie keletos neseniai statytu prabangiu namu maciau tokias
tvoras:
http://www.rtvoros.lt/galerija/metalo-strypu-tvoros/
Gyvai labai gerai atrodo. O tos aklinos tvoros jau senai nebemadoj,
negrazu ir vaizda uzstoja.