Tema: Re: Sildomos grindys: kokia danga deti?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-21 09:42:06
> dek viska medziu. pas mane isvis pusis virtuvej sudeta - jokiu problemu per 6 metus.
>
> dar,  jei jau labai bijai, gali kamsti det.
>
> plyteles uznisa:
> 1. bilekas nukrites sudus.
> 2. sunkesnis nukrites (arba gerai pataikes netoks sunkus) sudauzys plytele
> 3. nesildomos nemalonu
> 4. plaut uzsipisimas konkretus - veliasi
> 5. daznos uzpylus vandens pasidaro ciuozykla, o nukristes zmogus sudusta (mama mano dabar nebelabai ka gali padaryt kaire ranka, nes luzo rieso kaulai)

Turiu plyteles jau kokiue 6 metai - daugiau niekada nedesiu.

"Kokia grindų danga (parketas, parketlentės, laminatas) jūsų manymu geriausia ir kodėl?"
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/479680.333-=(1364039511
Jeigu pakaks lesu, tai nusprendziau deti 33 klases laminata su aliuminio uzraktais.

Pastarosiomis savaitemis, kai reikia baigti sunaus rastini nama, pasirinkau lentu grindis. Po lentomis bus 10cm grebestuotas tarpas ant aliuminizuotos pleveles. Jame talpinsiu grindinio sildymo vamzdelius, vedinimo sistema, instaliacija. Mano atveju yra dar viena svarbi priezastis tai, kad tokiu atveju grindu aukstis gaunasi reikiamas 40cm, iskaitant 20cm polistirolo sluoksni ir 10cm betono akumuliacini sluoksni. Del pastarojo dar neapsisprendiau, nes yra variantas ji daryti 5cm aukscio, o virs jo kloti 5cm poliuretano danga ir taip isirengti grindis su pasyvaus namo charakteristikomis. Rastinuko atveju poliuretano kaina butu 50m2 x 500lt/m3 x 0.05cm = 1250 litu.