Tema: Re: Sildomos grindys: kokia danga deti?
Autorius: TranZOO
Data: 2009-05-20 09:56:52
dek viska medziu. pas mane isvis pusis virtuvej sudeta - jokiu problemu per 6 metus.

dar,  jei jau labai bijai, gali kamsti det.

plyteles uznisa:
1. bilekas nukrites sudus.
2. sunkesnis nukrites (arba gerai pataikes netoks sunkus) sudauzys plytele
3. nesildomos nemalonu
4. plaut uzsipisimas konkretus - veliasi
5. daznos uzpylus vandens pasidaro ciuozykla, o nukristes zmogus sudusta (mama mano dabar nebelabai ka gali padaryt kaire ranka, nes luzo rieso kaulai)