Tema: Re: Sildomos grindys: kokia danga deti?
Autorius: tomassaki
Data: 2009-05-20 16:48:38
Pagrindinis skirtumas - marmoliaumas gaminamas is naturaliu medziagu (selenu
aliejus, saku ir pan.), o PVC kaip kazkas rase polivinilchloridas. PVC
nebutinai dazyta. Paimk homogena, tai jis per visa savo stori yra vienos
spalvos t.y. devimasis sluoksnis yra dangos storio. Heterogenas irgi turi
ivairaus storio devimaji sluoksni ir gali but naudojamas pramonej kur
didelis apkrovimas.