Tema: Re: Sildomos grindys: kokia danga deti?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-20 13:31:48
Man atrodo labai nebloga mintis i plyteliu klijus ideti elektrini kilimeli.
Plyteles reikia imti akmens mases, neslidzias.
As kai dariau, el.kilimelio nedejau, nesugalvojau. Plyteliu pavirsius kiek
nelygus tai ir neslidus. Visi vaikstome su tapkemis, dabar grindys
nesyla-viskas gerai. Plaunasi gerai paprastu slapiu skuduru be valiklio, tik
reikia, kad tarpai butu kuo mazesni, nes jie sunkiau plaunasi. Pas mane 2,5
tai gerai, pas kaimyna pagal dizaineri padare 4mm tai turi vargo.
Jei tai bus laminatas-turi buti specialus sildomoms grindims.
Linoleumas-neblogai, tik gal kazkaip mazai kas deda. Jei su rastu-greit
nusitryna. Gal geriau homogeninis, bent jau visas lygus ir vanduo niekur
neprabegs. Tik bijau, kad gali buti labai panasios temperaturos kaip betonas
t.y. vasara saltas.
Apie medines grindis ir sildyma is apacios deja nieko nezinau.