Tema: Re: Dujinis katilas: paprastas/kondensacinis
Autorius: eimaz
Data: 2014-06-27 23:09:37
nu ne, meistras aiškino, kad katilas pats ten kurį laiką "treniruojasi", kol
pradeda dirbti stabiliai, nes pradžioje nežino kaip greit atvėsta mano namas
prie tam tikrų lauko temperatūrų ir pan.
kiek žinau, grafiką įmanoma pakeisti į ekonomiškesnį, t.y. jei tinka, kad
namas šils ilgiau po nakties režimo ir pan. dabar padarytas variantas kaip
visada "per vidurį" :)

"Darius-B"  wrote in message news:lok5bs$o9a$1@trimpas.omnitel.net...

O tos kreives parametrus teko kada keisti ar ne?

"eimaz"  wrote in message news:lojsu3$jrl$1@trimpas.omnitel.net...

tai nufotkint pultelyje pagal kokią kreivę katilas dirba ar kaip? :) šiluma
tikrai niekur kitur neiškeliauja apart į radiatorius arba grindis.

"GunGame"  wrote in message news:lojrpv$j3u$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tau pasigilinti verta butu, nes gali buti kad didele dali perteklines
silumos I kamina paleidzia...