Tema: Re: Dujinis katilas: paprastas/kondensacinis
Autorius: eimaz
Data: 2014-06-27 16:50:17
tam ir yra lauko daviklis, ir katilas žino, kad dabar tarkim lauke ~0, tai
ir neruošia 50 laipsnių termofikato, kad staigiai prišildytų kamabrius ir
užsidarytų visi radiatoriai, o ruošia +35 ir palaiko pastovią šilumą
kambariuose. kai katilas nežino kiek yra lauke, tuomet ruošia tai kas jam
liepta, tarkim +45-50 pastovų termofikatą, prišildo visus kambarius, uždaro
radiatorių galvas, tuomet ir atsijungia, tik kur čia logika, nafik tas
temperatūrų šokinėjimas kambariuose?
plius jei yra grindys, jom pastoviai reikia pamaišymo su šiltesniu vandeniu,
nes grįžtant atšala, tai vėl nėra tinkamas pastovus katilo išsijunginėjimas.

"rl"  wrote in message news:lojqi1$ibd$1@trimpas.omnitel.net...

Ta prasme, tarkim katilo min galingumas 3 kW, kambariuose silta, visi
kolektoriai / radiatoriai uzsidare ir niekas silumos nenuima, bet
katilas tuos 3 kW generuoja ir leidzia i kamina visa diena, nes
neissijungia? :)

Ar cia mes apie skirtingus "issijungimus" diskutuojam?