Tema: Re: Dujinis katilas: paprastas/kondensacinis
Autorius: eimaz
Data: 2014-06-27 15:59:39
na nežinau, pas mane su lauko ir vidaus davikliais ir tikrai jis
neišsijunginėja. išsijungia, kai ateina tam laikas, t.y. lauke temperatūra
pakyla iki +10 arba persijungia nakties/nieko nėra namie režimas.

"GunGame"  wrote in message news:loj8gl$28t$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tinkamai paskaiciuotas katilo galingumas tada - taip. Taciau daznai
katilo galingumas buna per didelis, pagal koki plota jam reikia sildyti.
Arba jei tai katilas su momentiniu vandens ruosimu, tada katilas
junginejasi. Nieko blogo, taciau trumpeja katilo resursas. Vat tada ateina I
pagalba vidaus termostatas.

"eimaz" <eimaz@nomail.lt> parašė naujienų
> [...]
> grindis 30 min, o  po to atsijungt 30 minučiu? absurdas kažkoks.
> dienos režimu katilas pas mane dirbą visą laiką, bet prie 0 laipsnių
> paduoda į sistemą ~35 laipsnius, prie didesnio šalčio daugiau ir t.t. ir
> taip iki 50 laipsnių. pas mane ir vidaus ir lauko davikliai yra. bet visą
> ekonomiją lauko termometras ir duoda.
>
> "GunGame"  wrote in message news:loj0dk$qim$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pajungus patalpos termostata ir yra visas fintas kad prie minus15 laipsniu
> katilas junginejasi dazniau, o prie 0 junginejasi reciau.

>>> VS