Tema: Re: Dujinis katilas: paprastas/kondensacinis
Autorius: Darius-B
Data: 2014-06-26 21:58:31
Pas mane visur sildomos grindys + radiatoriai, katilas kondensacinis. Katilo
temperatura nustatyta 45C. I radiatorius eina 45C i grindis nusatyta 30. Dar
tik viena ziema veike, bet neprireike jokiu termofikato temperaturos
reguliavimu ar lauko temperaturos jutikliu. Tempratura svyravo 21..22C.
Katilas junginejosi pagal namo vidini termostata.

Dabar pagalvojau del kondensacinio privalumo, gal ir pas paprasta tas pats,
bet pas mane kondensacinis ora degimui ima is kamino ir nereikia jokiu langu
pravertu laikyti.

"krivis"  wrote in message news:loh2ev$vi5$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi mano name visur grindinis sildymas tai pradzioj buvau susizavejes
kondensaciniu. Maniau oj kaip taupysiu ten ir busuiu akujenas. Po to
pradejau giliau kasti apie ivairias nuomones is useriu uzsienyje ir
suzinojau stai ka:

Kondensacinis:
+ Ekonomiskiau sildo (skaicius minejo ~10-30%)
- Netenka prasmes kai sildoma radiatoriais (ekonomija dingsta prie aukstos
temperaturos)
- Kainuoja brangiau
- Remontas kainuoja brangiau
- Reikalingas techninis aptarnavimas, rekomenduojama karta per metus
- Del sudetingos konstrukcijos genda dazniau nei paprastas

Isvada - tai ka sutaupai isleidi prieziurai, remontui ir paciam katilui
brangesniam. Nemokamai gauni pasipisti kai reikia meistra surasti.

Paprastas:
+ Kainuoja pigiau nei kondensaciniai
+ Temperatura neturi itakos efektyvumui (tinka ir grindiniam ir radiatoriu
sildymui)
+ Genda reciau nei kondensaciniai
- Esant zemos temperaturos sildymui, pvz grindiniam, yra ne toks ekonomiskas
kaip kondensacinis

Nutariau kad montuosiu paprasta katila ir nesuksiu daugiau galvos.