Tema: Re: meistras liepia dar apsildinti stoga "penketuku" - kur ji pirkti?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-06 08:35:47
2014-01-03 21:09, Zaba rašė:
> Tai kas lieka, polistirenas, poliuretano putos, ekovata? Aplamai cia
> mitas ar ne, kad jei apsiltinsi medine perdanga ar slaitini stoga EPS'u,
> tai supudysi medine konstrukcija.

Polistirolu stogo nesiltinau del "Rusijoje per gaisrą naktiniame klube
žuvo 103 žmonėsatnaujinta
http://www.delfi.lt/news/daily/world/rusijoje-per-gaisra-naktiniame-klube-zuvo-103-zmones.d?id=26508073#ixzz2pb6t55xi"

Putomis nepurskiau del supudymo. Teisybes taip ir nezinau. Bet pas mane
gegnes buvo sudetos 2 metus ir neapsiltintos. Pries siltinant gegnes
suverziau tai jos tiek buvo isdziuvusios, kad varztus sukinejai pirstais.