Tema: Re: meistras liepia dar apsildinti stoga "penketuku" - kur ji pirkti?
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-01-04 22:26:09
:) biški akys prasšviesėjo.. :)

"Aurimas B"  wrote in message news:la9o56$jp1$1@trimpas.omnitel.net...

kaip suprast nesustabdoma garo izoliacija?

principe tas leidžiama nes apsaugoma garo izoliacinė plėvelė (ji palieka
"giliau" žiūrint iš vidaus, bei pvz. kabinant liustrą mažiau šansų ją
pažeist), taip pat elektros kabeliai vežiojami ant garo izoliacijos, todėl
atsišakoję į "taškus" jos nepažeidžia. O vididinis vatos sluoksnis tampa
kaip buferinis sluoksnis, vienomis sąlygomis jame kaupiasi drėgmė, kitomis
ji atgal į patalpas atiduodama. Mano manymų šį sluoksnį skaičiuot su laidumo
koeficeinetu 0.04 nėra visai teisnga..

"Zaba"  wrote in message news:la9fvq$d7l$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gegnemis tiesiog buvo pavadintos perdangos sijos ir tiek.
Vat geriau atsakykite i klausima. Zodziu Paroc ir Rockwool dokumentacijose
yra duota, kad palepes perdanga ar mansardos stoga ir sienas siltinant
galima garo izoliacija deti ne iskart uz apdailos, o uz pirmo vatos
sluoksnio, bet jo storis turi buti bent 2 kartus plonesnis nei sekantis. Ka
tas duoda? Vieni apdailininkai sake jei taip padaryta, tai nesubadoma garo
izoliacija ir ne taip greit pelesis puola. Kokios mintys butu?